Photobucket

website-hit-counters.com



Friday, July 29, 2011

BM1 & MT(dadapat) . SN,BI,BM2(tunggu)

okayh okayh .
ni nk cerita pasal UPPM3 .
alhamdilillah saya boleh menjawab dgn tenang ..
org kata, kalau kalah jgn putus asa .
gitula ...
so, target for my UPPM3 is ,
BM1:85
BM2:87
MT:88
SN:85
BI:86
TOTAL ::5A !
i repeat , atas tu TARGET.
kalau x capai target , tawakkal jerk la !
ingat, jgn putus asa .

assalamualaikum. ahahhah ... okayh . setakat INI ,
dah dapat kertas BM1 dan MT .
keputusan itu amat mengembirakan .
alhamdulillah ,
BM1 :: 88%
MT :: 97%

alhamdulillah , saya amat bersyukur sgt2 .
saya breharap, BM2,SN dan BI saya juga akan mendapat A.
means, saya nak 5A .
saya harap korg semua pun dpt 5A !


Terima kasih daun keladi, lain kali baca banyak banyak lagi. ;)

No comments:

Post a Comment