Photobucket

website-hit-counters.com



Saturday, July 16, 2011

masa depan .

yuhuu !! da lama x up! date blog ! yerk la.. paham2 la.. la la la... ahhahahh..

terima kasih tuan pengerusi majlis . yg dihormati tuan pengerusi majlis , para hakim yg bijak sana (ini tidak adil! tuk ! tuk !) , tuan2 , puan2 , sapa2 je la dan rkn2 yg dikasihi sekalian ! wow ! arieni , saya (FynaFynn) akan menyampaikan sebuah basikal(opss ! salah) syarahan yg bertajuk masa depan ? hmf...

maksud aku sbnrnya bukannya apa ! cuma nk agak . bole ke blog aku ni tahan smpi aku da 20tahun lebih ke , 30tahun lebih ke .. (kalau pnjg umurnya,,, insyaallah!) aku rasa ... hmf.. enta ! fb, twitter pun sama . aku rasa akan TERBENGKALAI punya . seperti , aku dulu la.. masa dlm darjah 2 ke 3 . ada myspace . tapi skrg ,, sgt very de TERBENGKALAI ! smpi lupa sama itu pass dan e-mail. apatah sekarang , ini kan pula masa depan nnt ! paham maksud aku ? maksudnya ,, klu skrg, skrg punya cita. kalau masa depan , masa depan punya cita . aku rasa fb,twitter & blog aku akan mungkin TERBENGKALAI. especially , fb & tw ! blog , ada mcm diary . peneman percakapan .

korg rasa masa depan nnt , barang2 dia lagi UP ark ? paham x ? maksudnya , dunia smkin modern ! wow ! aku nk sgt org cipta ::KERETA TERBANG:: wuuuuuu !!! bestnya ! tapi , klu ancident ? mcm cikgu shamini kata , "kalau acident nnt , da mcm mercun da kat atas . meletup !" ahahahahh .. yerk x ya juga . apa kata jgn kasi jln tu open . means , buat la mcm terowong . tapi , jgn mcm terowong smart tu ! tu x nmpk apa2! buat terowong yg transparent ! ;) mesti cantik !! ;)) lagi2 kaler2 pula tu ! wow !

lagi satu , aku nk sgt ::TERBANG:: bukan terbang pki kapal terbang , hot ballons , helicopter & laen2 .. aku nk terbang mcm burung . kat tgn pki kepak . buat la kepak yg kepas spy tahan lama & bole terbang !! wahhh !!! bestnya .!

kan best klu dlm dunia ni x da org jahat , x da jahat2 . bole bebas ke mana-mana ! ;) nk pergi tmn pun x pa . pastu , kalau ::KERETA TERBANG:: da siap , biar kereta maen kat atas . budak2 bole maen kat tgh jln . ahahahahhahaha !! kalau nk jln kaki ke , naek basikal ke , ada terowong sendiri mcm terowong kereta yg sy nk tu ! ahahah !!

pastu kan , g skola ikut sesuka ati ja nk dtg dan balek kol berapa ! wow ! yg betulnya kena dtg 7.00 PAGI balek 12.45 TGH HARI . aku ? dtg dlm ... 11.00-12.00 shj . ahahah .. x pndi2 kalau mcm tu . sapa rajen sgt very de , dia akan dtg 7.00-12.45 mcm biasa . kelas tambahan ? x perlu la! sek. agama ? pon ikut suka hati nk dtg kol berapa . dtg 4.15-6.30 . klu aku ,,, 5.00-6.00/6.30 ! wow ! sgt syok !! tuition . ikut bila kita nk . kalau x nk x yah la ! 1 jam RM10 ! UPSR ? x wujud !! scary la bila ckp pasal tu !

okayh ,,, cukup smpi sini . knp post ni tertiba pnjg berjela ? i think x prnh kot ! pnt mata korg membaca ! bernanah silap2 ! ahahahahhaha ... da la ! good bye !!!!

Terima kasih daun keladi, lain kali baca banyak banyak lagi. ;)

No comments:

Post a Comment