Photobucket

website-hit-counters.com



Saturday, August 6, 2011

Result Trial .

hello ! holla ! assalamualaikum . salam sejahtera . good evening !

okays , saya , NUR AILI AFRIENA ingin menceritakan sebuah cerita yang bertajuk (baca balek atas tu) .
okays kedua , saya akan mulakan cerita saya ::::
pada suatu hari , cehh ! kita org termasuk saya , da dapat result . but , belum tahu kedudukan . saya target 5A , tapi, saya dapat 4A1B . x pa la ... apa yang B ? ahahhaha ... biasalah ... BAHASA INGGERIS . dapat berapa ?

BM1 : 88
BM2 : 82
MT : 97
SN : 86
BI : 73

happy sikit sebab sikit ja lagi nk 5A . ;) dan mencapai target .
x happy sebab BI dapat B . dan sebab BM2 saya x capai target .

x pa la .. saya da bersyukur da pun dapat 4A1B . tinggal tunggu kedudukan . ;)

okayh , tu shj untuk hari ini , sekian , thank you .

Terima kasih daun keladi, lain kali baca banyak banyak lagi. ;)

No comments:

Post a Comment