Photobucket

website-hit-counters.com



Tuesday, August 16, 2011

TB .

hello kawan2 !! nampak x tajuk kat atas tu . "TB" ? itu bermakna Taman Burung . kenapa taman burung juga saya pilih ? sebab Taman tempat saya ni adalah Taman Burung. faham ? kalau faham bagus , kalau x buat2 faham . ;)
NAMA TEMPAT TINGGAL SAYA IALAH TAMAN PERLING.... ;)
taman saya duduk ni guna nama burung except ,, Jalan Persisian Perling .. nak tahu nama jalan2 laen dan tgk gambar2 tu ? jom la !!!

This is Burung Belibis
Jalan Belibis

This is Burung Perling
TAMAN PERLING

This is Burung Camar
Jalan Camar

This is Burung Undan
Jalan Undan

This is Burung Simbang
Jalan Simbang

This is Burung Pekaka
Jalan Pekaka

This is Burung Pucung
Jalan Pucung

korg dh tgk ? dah nampak . saya tinggal di Jalan Belibis . no rumah ? belibis berapa ? NO NO NO ! Burung Perling is the captain of all this kind of bird . itu shj setakat ini .

Terima kasih daun keladi, lain kali baca banyak banyak lagi. ;)

No comments:

Post a Comment